12
2013

フラジャイル

CATEGORY
When I was a younger
Smoke in my head was colder
Problems is always clearly
Summer sea hurts the heart

What's our mission?
I can't answer
Of course you know that
意地悪なんだから

Strings
Six
もしかして嫌い?
Sun burst
children
子供は嫌いさ
Brown hair
Short cut
どうして、どうして
流行りもの苦手だ
撫でれば唸り声あげてるよ
触覚は無いな
夕焼けのライダー

When I was a younger
Hand in my pocket was yours
Adolescence is shining
God,God don't know us

ジャンキー、醜いジャンキー
落ち窪んだ目と頬はその証
笑うくらいなら殴ってやる
へし折れそうな手首を叩くんだ
俺はあざ笑うんだ、何様だろうか
俺をそういう目で見ないでくれ
あの日何が眩しかった
あの日何がしたかった
眩しすぎて ああ
俺の血は赤いのかな
眩しすぎて ああ
CD割ったら指の皮切れた

何もかも切れた

2009/04/28
スポンサーサイト