14
2014

In the end

CATEGORY
夜空の星なんて、探す必要もなく
僕の目の前でザ・ワールド・イズ・レフト
ああ、残されてしまったのだ、これは全てだ
僕の為にその全てが残ってしまった
どうしようか、手の打ちようが無い
でももう、知ってはいる、受け入れるしかない、中身を全部吐き出して
ザ・ワールド・イズ・オーバー

僕は草むらかきわけ貴方の元に帰るよ
帰るよ、もう帰る、僕は土に還る
So took me away from you
Man kind of kind is confused by the wrist
You!
It's you!
But i don't know how to hold you
Tired I feel
ここはとても静かで
何が僕に残された!

空にヒビが入る、日々の疲れが、ヒビが、僕は見失う、壊れるのさ
そう世界が終わる、夜だ、ヨルダ、夜に寄る貴方のお家
ここに残って消えていく、早いな、世界は早いよ
たかがパワーコードなんだ、フランジャーがかかっている
このタイル張りの地面に寝そべって網目を頬に感じながら
冷たい楔の鎖と命と契りを千切って何を残すだろう
誓ったら破る、誓ったら破るし握ったら怒る、僕は握ったら怒る

You took me away
So world is left, World is left
For me
Creture call me
Call and waiting
World!
World is over
So what is left?
You is over
Life is over
Love is real
But I don't understand it
So what is left for me?
What is to burn

I've gonna go banana
I've been left
Next you
Next you
Help! I help you,no matter what they say that I'm a boy
I have a little fire , map and bullet
Right now , just right now
So what is left for me...
Tell me tell me tell me I wanna know from you for me
Let down
Just now let me hear to show
World is left, world is left for us

Suddenly I see so I shut up my finger
Honesty I wanna say that all is no real
almost over, love is over, almost over
I know
I burn
All to blame
There are no time to ashame
In the end
Until the day I day
In the Eden

Maybe I forget something that very important for me and you
I can't remember it
So world is left for me
But
Let it be today 'cause sky is so blue...

2010/02/19
スポンサーサイト